• Prohlídky nemovitostí Před každou prohlídkou je potřeba správně připravit nemovitost, kdy procházíme s majiteli každou nemovitost a vysvětlujeme, co je potřeba zdůraznit nebo potlačit aby se zájemce při prohlídce cítil "jako doma", což je samo o sobě umění. Prohlídky jednoznačně vyžadují přítomnost zkušeného obchodníka. Realitní makléř, který nabízí kompletní služby, vždy reprezentuje zájmy majitele, tj. prodávajícího/pronajímatele.
• Vyjednávání o podmínkách prodeje Realitní činnost je velmi konkurenční, kdy zájemce nezřídka navštíví několik jiných nemovitostí před prohlídkou té vaší. Samozřejmě, při prohlídce mohou a také téměř vždy mají zájemci připomínky a námitky. Makléř, který reprezentuje prodávajícího musí být výborným vyjednavačem, kterého prodávající chce mít na své straně. Přemýšlejte o tom, že pokud vás makléř dokázal přesvědčit uzavřít smlouvu o zprostředkování, pak za vás pravděpodobně také dokáže vyjednat výhodné podmínky prodeje, a to může znamenat více peněz pro vás.
• Profesionální fotografie Pořízení kvalitní fotodokumentace vnějších a vnitřních prostor nemovitosti je často podceňováno. Na zhotovení fotografií někteří majitelé používají obyčejnou techniku, což se pak odráží na neprofesionálně vyhlížejících fotografiích, a to vede ke snížení zájmu. Menší zájem = nižší finální cena. Ať kupující uvažuje o koupi domu, bytu, rekreační chaty, komerčního objektu nebo pozemku, v dnešní době především prochází nabídky z pohodlí svého domova nebo kanceláře na počítači. Profesionální a kvalitní fotodokumentace je pak jedním z velmi důležitých faktorů, které rozhodují o tom, zda na kupujícího nabídka zapůsobí a sjednají si prohlídku či nikoliv. Čím kvalitnější fotografie, tím vyšší je šance na rychlý prodej nemovitosti za výhodnou cenu, tzn. nejvyšší možnou.
• Virtuální prohlídky - 360° panorama Při své práci využíváme nejnovějších možností, které dnešní technika umožňuje, a jednou z těchto možností je i vytváření virtuálních prohlídek nemovitostí v podobě 360° panorama. Zájemce o koupi se pak rovnou může ze svého počítače rozhlédnou všemi směry po bytu, rodinném domě, pozemku... Takový zájemce při osobní návštěvě nemovitosti jde již vlastně jen na kontrolu, zda to co viděl na svém počítači je pravda. Tyto virtuální prohlídky jsou důležité také proto, že na prohlídky chodí jen vážní zájemci a neprochází vašimi domy nebo byty zvědavci, kteří ve skutečnosti koupit nechtějí, jen jsou zvědaví.
• Virtuální prohlídky - video prohlídka U výjimečných nemovitostí, které jsou vhodně připraveny, vytváříme originální videoprohlídky. Videoprohlídka je vynikajícím způsobem, jak propagovat nemovitost určenou k prodeji a tím se odlišit od konkurenčních nabídek nemovitostí. Videoprohlídku lze také použít, když chcete zdůraznit charisma nemovitosti. Při videoprohlídce lze zájemcům dokonale představit prostory nemovitostí. Je díky tomu mnohem názornější než pouhé fotografie nebo textový popis. Video dokáže dobře zachytit i atmosféru okolí pro lepší představu o prostředí, kde se nemovitost nachází.
• Příprava nemovitostí - home staging Nejnovějším trendem v oblasti propagace nemovitostí je příprava nemovitostí, tzv. home staging. Interiéroví designéři si za tuto službu účtují nemalé peníze a také často požadují nákup dalších dekorativních prvků. My však při přípravě poradíme majiteli, jak zatraktivnit nemovitost s co nejmenšími nebo nulovými finančními náklady. Dobře připravená nemovitost pak jak na fotografiích tak při prohlídkách se zájemci působí atraktivněji a zvyšuje se tím šance, že zájemce se rozhodne koupit právě vaši nemovitost.
• Znalost lokálního realitního trhu Velmi dobře známe svou oblast a víme, jak propagovat právě vaši nemovitost s cílem prodat. To zahrnuje znalost problematických lokalit, skutečně dosažených cen prodaných nemovitostí a v neposlední řadě i znalost lokálních omezení. Některé lokality jsou vhodné spíše pro mladé rodiny, některé lokality jsou pro vhodné pro relaxaci a některé jsou spíše pro komerční využití. V návaznosti na důkladnou znalost lokality a nejbližšího okolí nemovitosti je možné stanovit reálnou cenu. Někteří prodávající vyžadují sdělení ceny pouze po telefonu, to ale nemůžeme, neboť bez osobní prohlídky nemovitosti a okolí nebudeme mít úplnou představu o všech faktorech ovlivňující cenu. Při koupi klienti zvažují i vzdálenost ke škole, školce, zaměstnání, občanskou vybavenost obce, klidové zóny jako jsou parky, jezera, lesy a mnoho dalších.
• Kompletní právní servis v ceně Pro naše klienty zajišťujeme prostřednictvím našich právních zástupců kompletní právní servis v ceně provize. Prodávající se tak nemusí trápit hledáním právníka, vyjednáváním o podmínkách smlouvy, zabezpečení úschovy peněz formou advokátní úschovy, apod. Všechny transakce vždy zabezpečujeme advokátní úschovou, která chrání všechny zúčastněné strany. Prodávající je chráněn před nebezpečím jakýchkoliv falešných bankovek nebo před rizikem neobdržení kupní ceny po převodu vlastnictví na katastru. Advokátní kancelář je pojištěna pro případné chyby a také jsou pojištěny úschovní účty před nenadálými okolnostmi. Samozřejmostí je zajištění podání návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí, a osobně se postaráme o bezproblémový průběh řízení u katastrálního úřadu.
• Inzerce a propagace Všechny nemovitosti inzerujeme na vlastních webových stránkách. Dále inzerujeme na serveru SREALITY.CZ, Facebook.com, Bazos.cz a dalších. Lokální inzerci provádíme formou vývěsky v centru města, kde je kancelář.
• Loajalita Jakožto realitní makléř musíme jednat v souladu se zájmy svých klientů se kterými máme uzavřenou písemnou smlouvu o zprostředkování prodeje. Hlavním zájmem prodávajícího je prodat co nejrychleji a za nejvyšší možnou cenu. Tyto zájmy hájíme a jsme loajální svým klientům, kteří nám v případě úspěšného prodeje hradí provizi. Pokud bychom měli uzavřenou smlouvu o zprostředkování s kupujícími, pak bychom hájili jiné zájmy, tj. koupit za co nejnižší cenu co nejlepší nemovitost. Proto máme smlouvu o zprostředkování uzavřenou vždy pouze s prodávající stranou a jsme loajální pouze k zájmům prodávající strany.
• Diskrétnost vztahu s klienty Při zprostředkování prodeje nemovitostí se realitní makléři dozví citlivé informace o klientech, jako jsou například finanční údaje. Realitní makléř je povinen tyto důvěrné informace ochraňovat a nesdělovat bez předchozího souhlasu klienta. Například se může jednat o situaci, kdy prodávající musí prodat nemovitost z důvodu finanční tísně a je ochoten akceptovat i nižší cenu. Úkolem makléře v takovém případě, je pak prodat za co nejvyšší možnou cenu aniž by se kupující tuto informaci dozvěděl. V případě, že by se zájemce o koupi o této informaci dozvěděl, pak by také jeho nabídka ceny mohla být mnohem nižší, než jaká je tržní cena.
• Právo veta prodávajícího na nabídku zájemce Pracujeme tak, že naším úkolem je především prezentovat vážným zájemcům vaši nemovitost a zajistit od vážných zájemců co nejlepší možnou nabídku, ať již písemnou formou nebo alespoň formou e-mailu. Ke každé nabídce od zájemce se však prodávající může vyjádřit a nemusí s nabídkou souhlasit. Jakmile obdržíme nabídku od zájemce, co nejdříve ji předáváme prodávajícímu k posouzení. V zásadě je možné vždy odpovědět na nabídku třemi způsoby : 1) přijmout nabídku; 2) navrhnout kompromis; 3) zamítnout nabídku. Vyjednáváme podmínky mezi prodávajícím a zájemcem o koupi až do okamžiku, kdy je chuť jednat o podmínkách nebo do okamžiku, kdy se neobjeví jiný zájemce.
• Kompetence, péče a proaktivní přístup Makléř musí být kompetentní a musí jednat s péčí a proaktivním přístupem, když hájí vaše zájmy. Například, makléř musí rozumět všem detailům obchodní transakce a musí být schopen vám vysvětlit tyto detaily tak, abyste jim porozuměli. To také znamená, že v případě, že makléř pro danou problematiku není kompetentní, pak má makléř povinnost přenechat vysvětlení jinému odborníkovi, ať se už jedná o např. právní otázky nebo otázky spojené s poskytováním úvěru.
• Reference mých klientů Realitní činnost a zprostředkování prodeje nemovitostí je službou a při vašem rozhodování jsou pořád nejdůležitější reference od jiných. Pokud víte o někom, kdo prodával nebo pronajímal nemovitost, zeptejte se jej na reference.